Alla inlägg under oktober 2013

Av hanna eriksson - 27 oktober 2013 19:54

De stora barnen har fyllt år och då brukar vi slå ihop deras kalas till ett stort släktkalas! Det hade vi igår. Tusen tack alla fina som var här för alla de fina sakerna barnen fick! Nu har de passerat 7-års och 4-års strecket!

Finaste kalasbarnen

Leandra och kusin Vincent

Walter och syssling Noah mumsar på

Charmtrollet Ville, barnens syssling

Bianca provkör brorsans nya polisbil

Idag har vi tokgrejjat här hemma...Walter fick bla en ny säng så från och med inatt ska han sova i sitt nya rum på övervåningen

Av hanna eriksson - 22 oktober 2013 22:27

...för alla stavfel och missade punkter i förra inlägget...skyller på min nya mobil.

Av hanna eriksson - 22 oktober 2013 22:25

...idag har jag träffar min kompis Ivar

Han är bara 6 veckor äldre än mig

Vi leker lite med min bruna apa...

Han tittade då på mig...han gillar nog mig;-)

Av hanna eriksson - 19 oktober 2013 19:31

Så nöjd tjej inför kvällens halloween-fest!

Ny outfit

Av hanna eriksson - 18 oktober 2013 10:42

...kräver en massa installationer!

Modell no. 1!

Av hanna eriksson - 11 oktober 2013 13:52

Att lägga fröken på filten, betyder INTE att hon ligger kvar:-)

Vi övar på att sitta i stolen. Går sådär...den röda näsan skvallrar om att vi dippade framåt, men vad gör det när man ändå är go' och glad!

En liten envis dam kan man säga!

Av hanna eriksson - 11 oktober 2013 13:47

Detta underbara träd har vi förmånen att få bo granne med:-) Älskar't!

Av hanna eriksson - 6 oktober 2013 19:26

Idag var det där magiska ögonblicket - B skulle få sina första skedar gröt! Oj så gott det var, gapade när det var slut i munnen:-) Sen att hälften hamnade utanför är något vi får finslipa på!

Gott

Tokfia!

Ovido - Quiz & Flashcards