Alla inlägg under oktober 2010

Av hanna eriksson - 24 oktober 2010 21:17

Jisses nu är det färdigfirat för våra godingar. Leandra har firat sin 4 års dag x 3 och Walter sin 1 års dag likaså!
Se så kul vi hade igår! Tusen tack alla för allt de fick och att ni ville komma och vara med!


Puss & kram!


Ejjj polare snart blir jag 1...



...javisst brorsan det blir du - men jag blir 4!



Partyglad kille...byxorna kom på sekunden innan den första gästen kom!


Goa fotomodellen Lova kom i sin fantastiskt fina klänning!



Tuffingen Alex kör runt på polarn Algot i Bobby car-släpet...se upp...


Fina Ebba sitter snällt och tittar på när alla far runt:-)



Sötaste Annie o Ulrika smaskar fika!



Underbara Olivia (minstingen på kalaset) lika glad o go hela kvällen



Många paket blev det för de båda...



...tur att bästisen Emelie var med och kunde hjälpa till där det behövdes...



Mycket fina saker blev det. Glitterpennor är en favvo hos vår prinsessa! Tack för att vi fick sånna!



Goa Olle var inte sen med att rycka in om Walter behövde hjälp...



Brrrrr en bil. Wow! Precis en sån jag önskade mig. Tack Stina o Co



Här är hela la familia samlade bland alla paket och får även lite extra hjälp av Algot



För att få ihop det underbart söta tältet Walter fick krävdes 2 starka karlar...men sicken tid det tog;-)



Men när det ÄNTLIGEN stod klart var inte polarna Walter o Olle sena att hoppa in i slottet!


Tack alla...fick inte alla på bild, men ni alla är minst lika söta, goa o underbara!

Av hanna eriksson - 11 oktober 2010 20:40

Nu har våra 2 små hjärtan firats av hela släkten. Allt flöt på och en massa fina saker fick vi säger Leandra & Walter! Tusen tack ALLA.

Ciao!


Överlycklig tjej - STOOOOOOORA paket


...man ser på munnen...BRRRRRR...jag vet att det är MIN bil.....dockvagnen fick syrran


Titta vilken fin bil jag fick av mormor o morfar!



Här är jag tokig!


Den här fina vagnen fick jag av farmor o Eigil. JÄTTEROLIG!


Va´? Ska du låna min bil syssling Noah. Inte kan du åka på den? Önska dig en när du fyller år!

Hmm undrar när han ska hoppa av - bilen är MIN!


Där har du tutan förresten!


Titta en fågel Noah!


Sådär ja - var inte så svårt att få bort honom. Som sagt bilen är helig och den är MIN!


Mammas kompis Camilla had gjort VÄRLDENS finaste tårtor. Tusen tack Camilla! ALLA var superimponerade!


En till vår prins och en till vår prinsessa!


Hela la familia! Observera tårtspaden Leandra håller i...vill ha tårta NU!


Syrran o brorsan på tur!

Av hanna eriksson - 3 oktober 2010 15:23

Det har hänt en hel del sen sist så vi tar det i bilder...


PUSS&KRAM


Vår prinsessa fyllde 4 år i torsdags...



...samma dag brände Walter sina händer på kaminglaset vilket resulterade i 2 bandagerade händer...



...men är vid ganska gott mod ändå...



...hittar sitt egna sätt att ta sig fram på...armbågarna!


Förra söndagen var vi uppe o hejjade på Sjövik SK o pappa...



...i det goa höstvädret + att vi lekte med en massa kompisar inne i gympahallen, men då tog mamma NOLL kort...:-(



Hjälpa mamma med dammsugningen ser jag numer som en självklarhet!



Leka med syrran vid bordet med duplo är LIVET! Hon är så snäll som låter mig leka med henne.



Mamma tyckte jag skulle "ärva" syrrans fodrade gummistövlar men de var så FRUKTANSVÄRT obekväma så de sparkade jag av mig fort som tusan. De tänker jag INTE ha:-)


Att stå och dra ut ALLA kökslådor är skoj!



På helgerna får syrran godis, vilket jag vet EXAKT vad det är nu...



...få se nu, jag tror jag tar den här...


Vaddå? Får syrran får väl jag?!



Den här bilden får jag väl bjuda på. Mamma o syrran tyckte det var oerhört skoj!

Ovido - Quiz & Flashcards