Alla inlägg under september 2013

Av hanna eriksson - 23 september 2013 12:59

Lill-fröken har lärt sig mycket sen sist.

Ligga såhär!

Greppa saker!

Hittat mina fötter - och ta tag i dom!

Huvudet är på plats så syrran kan dra upp mig i mina armar!

Slappa helt själv i brorsans sacco-säck! Gött!

Av hanna eriksson - 14 september 2013 14:36

Sa du något mamma? Jag gympar för fullt här...!

Av hanna eriksson - 5 september 2013 10:02

Igår kväll tog min älskade morfar sitt sista andetag. Det har varit en kämpig vecka då jag känner att jag inte kan stötta min mamma fullt ut då vi bor en bit bort. Mångs telefonsamtal har det blivit...så även igår. Han tog sitt sista andetag när jag pratade med mamma. Så långt bort men ändå så nära...

Jag tänker på dig mormor

Av hanna eriksson - 3 september 2013 13:05

Nöjd o glad

Ovido - Quiz & Flashcards