Alla inlägg under september 2010

Av hanna eriksson - 18 september 2010 21:15

Därav att jag vart TOTALT frånvarande från bloggen:-) När jag kommit hem så har jag inte skänk bloggen en tanke inte ens en sekund. Den sista kraft som funnits kvar har gått till mina små. Men så fick jag en snäll tillsägelse från en go mamma idag - "uppdatering tack hanna":-) Så här kommer den. En lördag kväll!


Puss o kram!


Den ABSOLUT största händelsen som hänt sen sist, enligt mig o Leandra, är att hon har tagit hål i öronen! Stoltare tjej får man leta efter...och finare med förresten:-)  


Händer mycket nu när man jobbar. Walter åker bil själv nu, kryper för fullt, ställer sig upp mot bord, lådor, mammas ben, går runt bord etc, 7 gaddar har trängt igenom totalt nu (lär bli fler:-)), är pappatokig, bankar på syrrans dörr när den är stängd "Släpp in mig syrran, jag vill också vara med" - till svar får han "NEJ WALTER"!


Min lilla fotomodell på Saras 30-års fest!

 

En nakenfis på rymmen...

 

...hoppas ingen ser mig...

 

...om jag pinnar på riktigt fort så kanske jag kan smita riktigt långt...

 

...nej men hej mamma - var du här?

 

Idag fyllde polarn Alexander år - slirren är på dagen till ära!

 

Den var cool Alex...en sån vill jag också ha när jag fyller år! I bakgrunden syns de andra polarna Lova, Ebba, Olle o Algot!

 

Sångtajm o blåsa-ut-ljusen-tajm!

 

Nu när man är hemma med pappa så får man äppeldricka. Det fick man INTE när mamma var hemma. Inte så tokigt att vara hemma med pappa!


Ovido - Quiz & Flashcards