Alla inlägg under juni 2012

Av hanna eriksson - 5 juni 2012 22:22

Lite uppdatering sen sist, vi tar det i bilder.
Varsågod här kommer ett axplock!


TREVLIG SOMMAR!



Ett besök i Nolhaga-parken är bara ett måste såhär på vårkanten...



...djur- och lekpark!



Medan brorsan klappar på håller syrran händerna tryggt bakom ryggen:-)



ÄNTLIGEN blev vår lekpark i Sjövik klar! Oj vad den är poppis både bland stora som små!



Busungar - Leandra & Emelie



Walter är minst lika nöjd!



Knatteloppet har Leandra sprungit. Walter skulle också gjort det om han inte vart magsjuk:-(



Hon tog sig i mål och fick medalj!



Efteråt var det picknick i gröngräset med alla kompisarna!



Det största som hänt familjen Eriksson/Edvardsson är nog att vi blivit med båt tillsammans med min bror!
Här sys det nya gardiner och kuddfodral till den!



Nöjd!



Goaste ungarna!



Blir det lite otäckt hoppar man bara upp i mammas eller pappas knä en stund!


Styrkapten Eriksson! Min kära bror!



Här ser man vår brygga utifrån sjöns vy:-)



Mysigt att mumsa fruktsallad på sjön:-)



Båten är ju så STOR så man kan till och med bygga koja:-)



Finsate tjejen!



Najs väder...



...jag tror att jag mycket väl kan anpassa mig till båtlivet!



Sötaste Nadia kom med mamma och mammas nya kille! Vi hade INTE bestämt vad tjejerna skulle ha på sig...:-)



Premiärfikan på Brobacka har gjorts tillsammans med Stina, Johan och goa Lukas! Jag lovar det kommer bli fler besök:-)



Helgen som var besökte vi mormor och morfar för där det stod högst på schemat att träffa vårt senaste tillskott i släkten - lilla söta Ville! Linda och Johans andra kille. Här ser man även Leandras nya glaögon som hon fått! Inte klokt vad en 6-åring lätt kan anpassa sig till glasögonlivet! Jag är SÅ stolt!



Vi besökte eventet "På landet" som anordnades på Axevalla Travbana - himmelriket för Walter och Leandra! De åkte traktor...



...lekte busschaufför...



...tokprovade gräsklippare...



...åt sockervadd och MYCKET MYCKET mer...



Sen TOKSOMNADE vissa:-)       


                          

Ovido - Quiz & Flashcards