Alla inlägg under mars 2011

Av hanna eriksson - 23 mars 2011 11:47

Både ja och nej! Nu när jag skulle sätta mig och uppdatera så såg jag till min fasa att jisses vad lite kort det tas. Det får ta och bli ändring på det NU! Lite sen sist - vi tar det i bilder:


KRAM!



Innan Vera drog på sin första skidresa kom de förbi en kväll och kikade melodifestivalen. Leandra & Vera bänkade sig framför tv:n:-) 



Lilla godingen Lukas har vi hälsat på!



Walters kompis Olle kom förbi en dag och lekte lite, detta innan vi intog sjukstuga här på Torstövägen! Ahh suck men nu är vi friska!



Dubbeldop - mellan kusinerna Olivia & William ägde rum i Lundby gamla kyrka. Fantastiskt fint välordnat!



Så här söta är Olivia och hennes mamma Sara!




Ståtliga William med mamma Emma!



Walter ÄLSKAR och fika!



Det gör ju hans syrra och mamma med för den delen!



En tokpellle hemma i syrrans pjucks!



Kan vi inte gå ut och cykla?



Attans hade jag haft lite längre ben bara så hade jag klarat detta...



Tur att jag ick en sån fin cykelstol av mormor & morfar i juklapp! Jättekul - trots att jag ser lite skeptisk ut!
 


Men gunga det är kul! Hela Sjövik brukar höra hur jag tjoar!



Sen avslutar vi på altanen med lite pepparkakor med syrran - det är inte fel det!            

Ovido - Quiz & Flashcards